نویسنده = ������������ ���������� ���������� ��������
مضامینِ بَصریِ تبلیغاتِ محصولات غذایی سبزِ شرکت‌های دانش بنیان در رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401

10.30495/jest.2022.60864.5390

فرزاد زاهدی؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ مرتضی محمودزاده؛ سهراب یزدانی


مدلِ کیفی/تعاملی (IQA) مضامینِ ادراک مبتنی بر کامیابی فراخود در حمایت از محصولات سبز: مطالعه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مواد غذایی

دوره 23، شماره 9، آذر 1400، صفحه 109-124

10.30495/jest.2021.57455.5242

مجید صبوری؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ محمدرضا عبدلی؛ یعقوب علوی متین؛ مهدی زینالی